Var får ni tag i bra bacon?
Quote from Ic on 23 January, 2021, 16:46Kolla min länkhänvisning från 25 October, 2020, 18:28 och 14 January, 2021, 20:49 i dessa länkar står texten på hemsidan, någon av de länkar du anger här ovan har jag inte hänvisat till. Hur jag utrycker mig, snäll eller inte, är mitt val, ditt val kan vara att inte läsa mina kommentarer. Vad gäller olika salter och vad Ä-märkning är får du själv söka reda på den informationen...
Kolla min länkhänvisning från 25 October, 2020, 18:28 och 14 January, 2021, 20:49 i dessa länkar står texten på hemsidan, någon av de länkar du anger här ovan har jag inte hänvisat till. Hur jag utrycker mig, snäll eller inte, är mitt val, ditt val kan vara att inte läsa mina kommentarer. Vad gäller olika salter och vad Ä-märkning är får du själv söka reda på den informationen...
Quote from Lingon on 28 January, 2021, 15:57Jag såg idag att Tulips ekologiska bacon säljs för extrapris på Coop på Avenyn i Göteborg. 15 kr styck istället för 23 kr. Passa på att bunkra 🙂
Jag såg idag att Tulips ekologiska bacon säljs för extrapris på Coop på Avenyn i Göteborg. 15 kr styck istället för 23 kr. Passa på att bunkra 🙂
Quote from Lingon on 3 July, 2021, 13:25Överallt läser jag att bacon bör undvikas, även av den som äter högfettkost. Men om man äter "bra" bacon utan tillsatser, varför är det dåligt men sidfläsk okej? Jag läser om det nu, bacon och sidfläsk verkar ju vara samma sak..?
Överallt läser jag att bacon bör undvikas, även av den som äter högfettkost. Men om man äter "bra" bacon utan tillsatser, varför är det dåligt men sidfläsk okej? Jag läser om det nu, bacon och sidfläsk verkar ju vara samma sak..?