Hur lång tid tog det för er att få en lugn IBS-mage av att äta keto?
Quote from Lingon on 15 February, 2021, 20:04Hej,
jag har IBS sen många år tillbaka. Svullnar upp och får gaser av allt jag äter. Jag försöker äta enligt keto eftersom jag hört att många med IBS mår bättre av det. Tyvärr har jag samma besvär oavsett vad jag äter, även högfettkost. Kanske tar det tid för magen att vänja sig?
Hur lång tid tog det för er med IBS att märka av förbättringar på keto?
Hej,
jag har IBS sen många år tillbaka. Svullnar upp och får gaser av allt jag äter. Jag försöker äta enligt keto eftersom jag hört att många med IBS mår bättre av det. Tyvärr har jag samma besvär oavsett vad jag äter, även högfettkost. Kanske tar det tid för magen att vänja sig?
Hur lång tid tog det för er med IBS att märka av förbättringar på keto?
Quote from Ic on 16 February, 2021, 08:31En ny webinar den 17 feb med Dr Peter Martin. Han kommer tala om att magbesvär som kan vara kopplade till SIBO är typiska IBS-symptom. Anmälan krävs via FunMed, en gratis föreläsning
En ny webinar den 17 feb med Dr Peter Martin. Han kommer tala om att magbesvär som kan vara kopplade till SIBO är typiska IBS-symptom. Anmälan krävs via FunMed, en gratis föreläsning
Quote from Martina on 18 February, 2021, 16:15@lingon ta en vecka med fisk och smör, eller bara nöt och lamm. Din IBS kommer försvinna på ett fåtal dagar 🙂
@lingon ta en vecka med fisk och smör, eller bara nöt och lamm. Din IBS kommer försvinna på ett fåtal dagar 🙂
Quote from Ic on 22 February, 2021, 14:01Quote from Ic on 16 February, 2021, 08:31En ny webinar den 17 feb med Dr Peter Martin. Han kommer tala om att magbesvär som kan vara kopplade till SIBO är typiska IBS-symptom. Anmälan krävs via FunMed, en gratis föreläsning
https://youtu.be/zsFdvxLdU6s
Quote from Ic on 16 February, 2021, 08:31En ny webinar den 17 feb med Dr Peter Martin. Han kommer tala om att magbesvär som kan vara kopplade till SIBO är typiska IBS-symptom. Anmälan krävs via FunMed, en gratis föreläsning